середа, 1 листопада 2017 р.

Година спілкування: "Мої захоплення"

Багато учнів нашого класу мають своє  захоплення.
Одні люблять читати,  інші вишивати, хтось малює, хтось захоплюється спортом. І на годинах спілкування кожен хоче поділитися своїм захопленням зі своїми однокласниками.

Так про футбол та знаменитих футболістів розповіли нам Діма, Ваня та Алааддин.


 Ваня розповів про Дієго Марадону.
Спорт допомагає людині бути у хорошій фізичній формі, а крім того він виховує характер та силу волі. Заняття спортом сприяють укріпленню здоров'я. Навіть проста зарядка вранці під улюблену музику заряджає енергією на весь день.


У кожної людини є свої захоплення. Моє хобі – це найпопулярніша у світі гра - футбол. З дитинства я зацікавлений у цьому виді спорту. Це гарно розслабляє, тренує витримку, швидкість, вправність, кмітливість, допомагає підтримувати форму та повеселитись. (Діма)


Мені було цікаво, як грають у  професіональному футболі? Я старався повторювати їхні досягнення, але у мене нічого не виходило з першого разу. Але трохи витримки, наполегливості і тепер ми граємо не гірше ніж деякі українські футболісти.  (Алааддин)





А Ваня Новоселецький захоплюється панкратіоном.
  На змаганнях з цього виду спорту він посів    І місце у відкритому чемпіонаті Черкаської області з панкратіону у розділі Греплінг  "Ноу-Гі.".   
 Ось такі у нас хлопці. Продовження буде.

Немає коментарів:

Дописати коментар